Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

...... <3

Av AnnAliceW - 26 maj 2014 01:11

För bara några veckor sedan så trodde jag att allt som hade med känslor åh göra med, att jag hade lagt de bakom mig men för några dagar sen så insåg jag att dom fanns där hela tiden jag har ljugit för mig själv och smärtan som uppstår då man inser att man kunde förändrat så mkt och även inset att man verkligen älskade person så jävla mkt men de kunde man ju inset innan allt tog slut.
För nu idag så kan allt vara försent ;(

Tänk om man bara kunde få chansen att visa all kärlek och att man verkligen vill kämpa emot allt som heter motgångar åh få vara lycklig <3
Även kämpa för varandra så man når de målet som man ska nå när man har de bra ihop.

Saknar dig fruktansvärt mkt . Kan gå genom eld åh vatten för dig<3

Kärlek är ibland inte den bästa då man står helt själv och man kan inte hantera de då man är splittrad. Men man kan alltid hoppas för utan hopp hur skulle man annars kunna hantera sin kärlek om man inte skulle kunna hoppas på de bästa ?!


Älskar dig åh jag menar de verkligen och viljan att bevisa de har aldrig varit starkare <3







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnAliceW - 2 maj 2015 14:15

http://WWW.nouw.com/annalicew

Av AnnAliceW - 18 januari 2015 15:07


Hatar såna här dagar då allt känns jobbigt och man bara vill bryta ihop men pallar inte med tårarna för hela kroppen fuckar upp.. Men med tiden så släpper de och man får hoppas på att de vänder snart ! De enda jag e riktigt glad och lycklig över ...

Av AnnAliceW - 1 januari 2015 19:04


Gott nytt år :) Har varit riktigt kass på att uppdatera min blogg men nu ska ja allt uppdatera oftare :) 2014 var både bra och dåligt år men 2015 kan man bara göra till det bättre :) Firade nyår år med Robban och hans familj , vi åt gott ...

Av AnnAliceW - 1 juli 2014 02:33

Hur svårt ska de vara åh hantera sina känslor och döva dom för att slippa all blomstring ?? Dag som natt så finns du i mina tankar och jag saknar dig extremt mkt men vet inerstinne att de inte är någon ide att ha förhoppningar om att de ska bli vi tv...

Av AnnAliceW - 12 juni 2014 23:43

Mina tankar får mig urbalans och det är en speciell person som får mina tankar att stanna upp och får mina känslor att blomma ännu mer. Endel dagar så är allt så lätt men endel dagar så vänder allt på en sekund och saknaden får mig att bara vilja ha ...

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards