Alla inlägg under februari 2013

...

Av AnnAliceW - 23 februari 2013 00:26

Varför ska de alltid bli så här ?! Blåögd som man är så blir man blind på vissa delar när man har ett tycke om någon o sedan allt vänder upp o ner hmm..

Men känner man de där lilla extra så gör man de o sedan så har man väldigt svårt att säga visa ord som man kanske borde göra men man förlåter istället för att visa känslor inombords är starkare än ilskan..

Va är rätt o fel ?!

Aja jag följer bara de som jag känner inombords o ja vet va ja vill med mitt liv...


Och snälla goa folk som snackar en massa skit m.m släng de i mitt face istället för att snacka runt om de...

..

Av AnnAliceW - 19 februari 2013 03:29

Vill få en vändning på typ allt vill slippa alla problem!! Tack vare dig så får jag kämpa ännu hårdare!! Men vet att jag fixar de på något sett... Men en sak är ju att en enda person kan första så mkt för någon annan !! Skrämmande hur samhället fungerar !! Och dessa sjuka människor !! Och de här med att man ska få någon slags hjälp från myndigheter är ju ett stort skämt !!

Tänk om Sveriges myndigheter kunde tänka på ett annat sett o hjälpa oss svenskar lite mer än att trycka ner oss ännu mer !! Tänk på dom som verkligen kämpar varje dag för att få allt att gå runt !!!

Förstår verkligen varför endel människor väljer missbruk o kriminalitet i samhället !!

Av AnnAliceW - 18 februari 2013 16:43

Du förstörde mitt liv .. Du tror att de bara att de var en liten skit grej !! Innan du gjorde som du gjorde så hade jag ett normalt liv o hade bearbetat mitt förflutna. Gick i skolan o jobbade samtidigt nu i 6månader har jag inte kunnat gå till skolan eller till Jobbet den senaste månaden så har jag kämpat för att kunna göra något i min vardag.. Du kom från ingen stans o förstörde allt som var bra... Har fått leva i ett rent helvete dom senaste månaderna... Fyfan!!

...

Av AnnAliceW - 13 februari 2013 20:24

Alltså hur tänker killar egentligen ?!
Aja de e ett stort frågetecken !!
Säger en sak o gör tvärtemot istället hmm skulle de inte vart lättare att köra med öppna kort ?! ;) killar e komplicerade !

Jobbet rullar på hur bra som helst o imorgon blire ännu mer jobb :) !!

Av AnnAliceW - 3 februari 2013 22:35

Måste verkligen ha tur när de gäller jobb ! :)

Skolan kommer vara klar i november tack vare ja vart sjukskriven. Annars så skulle ja vart klar redan i maj men men :)

Näe gäsp nu blir de ut me hunden sedan film = nattinatti ;)

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards