Alla inlägg under mars 2013

...

Av AnnAliceW - 26 mars 2013 01:07

För en dag sen så vaknade jag upp ur en dröm som jag drömde härom natten ! Och när jag vaknade kunde jag inget annat än att lee !

En del tillfällen så är det som att allt stannar upp och jag känner längst inne i hjärtat att jag är riktigt lycklig !
Men de borde jag ej vara för jag vet att så fort jag blundar så kan det vara förflutet!! Frågetecket som jag bär inombords gör så ja blir urbalans !
Jag vet att inget varar förevigt så jag ler av tillfället som får mig att lee !

" vrf förlåtet ja ens folk som behandlar mig illa ?! Vrf vrf ?!?.. Känslan av att inte ens orka bry mig om hur folk försöker knäcka mig är en känsla som gör mig ännu starkare ! Personer som leker med mina känslor viftar jag bort ,, personer/personen som verkligen skulle vilja se ett liv tsm med mig dissar jag o backar tio steg tbx o låtsa som ja inte är medveten om vad som är sagt för jag känner inget för dom på de sättet ,.

Finns bara en i mitt liv just nu som skulle kunna få tillbringa ett liv tsm med mig !.. Men vist så kan även de dö ut , men de finns fler chanser här i livet !



..

Av AnnAliceW - 26 mars 2013 00:45

Varför ska man ha så kallade vänner runt om kring sig som bara suger energi ifrån än o vill än bara illa ?! Och när jag menar illa så äre ju att dom så kallade vänner snackar bara en massa dynga o tror att dom ska bli trodda till slut..
Jag klarar mig tusen gånger bättre utan sådan vänner ! Hellre har jag få äkta vänner än flera falska vänner !

Av AnnAliceW - 25 mars 2013 02:11

Vill kunna vrida tillbaka tiden o uppleva de igen <3

Av AnnAliceW - 16 mars 2013 05:06

Alltså vem fan kan man lita på ?!
Dom man tror kunna lita på vänder än ryggen !? Och lögner hit o ditt är grymt trött på de o sen äre inte bättre att den / er man verkligen tror sig kunna lita på bara drar en på käften!!

Aja lägger ner o ger fan i att de finns förändringar hos er !!!!

Av AnnAliceW - 14 mars 2013 19:29

Har jag verkligen gjort rätt val !?
Känns helt rätt men när tankarna sätter fart så får ja en känsla av att de inte känns så rätt menmen de får vara så här o bara gilla läget ;)

Hade världens konstigaste känsla igår kväll o ja kände verkligen inte igen mig själv i att tänka så !! Aja hoppas på att de inte återupprepas !!

Men inombords så vet jag va allt handlar om men de bevarar jag för mig själv !

Av AnnAliceW - 5 mars 2013 01:15

Tankarna snurrar men samtidigt så vet ja att jag har gjort rätt val !

Av AnnAliceW - 2 mars 2013 01:52

Bara för att ja e så nyfiken av mig så måste ja bara få de gjort men sen om de är rätt elle fel vet ja la inte direkt !! Känslan inombords så känns de rätt men om man tänker på allt annat m.m så kan folk se på de på olika sett men skit samma ja ska bara få de gjort för vem vet vad som kan hända elle inte hända :) tihihihi !!

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards