Alla inlägg under augusti 2013

Av AnnAliceW - 7 augusti 2013 15:58

oj de va länge sen jag skrev här!
Livet är som det är men jag kan inte bli mer glad över hur mitt liv ser ut just nu idag för har äntligen efter alla dessa år har jag funnit en kanon bra kvinna som jag har kontakt med en gång i veckan och ha den där känslan av att gå ut genom hennes dörr o känna att man mår fruktansvärt bra efter samtalet de får mig att känna att livet går framåt och jag får väldigt mkt löst som jag har burit på hela tiden själv.

Jag har inset efter alla år att jag är starkare än någonsin och alla motgångar och händelser i mitt liv kommer jag kunna leva med och även ha kunskap över hur andra i liknade situationer har det...

Jag har en dröm och den kommer att bli verklig jag har redan börjat för ett par år sedan man jag ska komma i mål me tiden och jag vet att jag kommer att lyckas.. Jag har så mkt att ge ...

Men under dom senaste 11månaderna så har det vart mkt som har vänt upp ner på mitt liv och jag som person har förändras till fördelar och nackdelar...


Innan du/ni trycker ned och dum förklarar mig för saker o ting säger ja bara en sak till ! Gå mina fotspår och gå igenom de jag har gjort innan ni börjar påpeka m.m ;) för då lär ni förstå min smärta !

Kramizar <3

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards