Alla inlägg under juli 2013

Av AnnAliceW - 12 juli 2013 01:23

Mitt liv blir bara bättre och bättre för varje dag som går ! Kan inget annat än att lee egnom livet för har blivit starkare än någonsin .. Ni som vill se mig falla om och om igen kan glömma de för de kommer inte få hända igen .. Finns inget som kan trycka ner mig me ord eller slag för jag kommet att lee och be dig dra åt skogen och aldrig nämna något till mig igen för folk som vill mig något ont har ingen plats i mitt liv så äre bara !!

???

Av AnnAliceW - 12 juli 2013 01:16

Du kom in i mitt liv du var en dröm men de visade sig att allt var en lögn ännu en gång .. Trött på att killar ska svinna sig emot tjejer och snacka mkt men sedan trycka ner än ... Men du kommer aldrig att lyckas me att få ner mig är starkare än någonsin och blir bara starkare av att se dig vara en pajas....,

du gav mig glädje du gav mig de där extra ?

Av AnnAliceW - 3 juli 2013 00:45

ojsan var ett bra tag sen man skrev här..
Hänt mkt den senaste tiden och allt blir bara bättre och livet känns underbart. Även om dom senaste månaderna har gått upp ner så har jag blivit starkare än någonsin ! Folk som försöker att trycka ner än m.m dom lyckas inte för tar inte åt mig ett skit för mitt liv är inte era bekymmer och jag lever inte upp till era önskemål för jag är en överlevare vad de än är så kommer ni aldrig aldrig övervinna min styrka..

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards