Alla inlägg under januari 2013

Av AnnAliceW - 31 januari 2013 01:20

Ja vart ska man börja ? ;)


Ibland så funderar jag starkt på hur en del tänker o får ihop allt ?!

En del killar/tjejer har väldigt lätt att säga en sak men går imot de dom själva har sagt..

Även att de är väldigt lätt få andra att bli förvirrade ! Men de e ju som sagt lite små roande ;)


Läskigt nog så har ja på väldigt kort tid blivit väldigt kall av mig och tar dagen som den kommer även om ja kan känna besvikelsen så äre nått inombords som säger aja kommer ju en ny dag imorgon ! .. den känslosamma jag finns liksom inte kvar på samma sett som förut .. Och de e verkligen bra på många olika sett :) !


Och de där me att gå runt och hoppas på något m.m de har jag verkligen lagt åt sidan för ingen ide att hoppas på något är bättre låta de bli som de blir för då slipper man bli besviken eller nått liknade. ;)


Dom flest förändras me tiden och jag har verkligen förändrats på olika sett...!!


Som sagt skulle kunna skriva hur mkt som helst men NEJ allt behövs ju som sagt inte skrivas här för de kan ja bevara för mig själv , för när ens inte mina vänner , släkt vet om något så ska inte nån blogg få bli min läcka ;)



" Du har liksom de där lilla extra !"


<3











Av AnnAliceW - 25 januari 2013 04:03

Var några dagar sen ja skrev här så får la uppdatera lite..

Som sagt har haft fullt upp mer eller mindre varje dag som har bestått av möten & en hel del tel-samtal .. Men nu börjar de ordna upp sig från nästan alla fronter .. " skönt de "
Är rätt glad att de vände vid rätt tidpunkt för finns en händelse som gav mig lite ljus i mitt mörka tomrum.. :)

Men som sagt allt får bli som de blir för jag har fått en sådan iskall personlighet mot mig själv o mot andra " positivt" är nog de ja har sökt efter väldigt länge att slippa va så sårbar , uppriven och känslomässig. Istället så har jag växt o kunna ta " exempel när nån säger till mig nja vet inte osäker . du har sagt så eller du har gjort bla bla bla så har jag blivit sån, äh skitsamma eller som att bli trampad på för har blivit sån okej bra tack och hej jag står ta mig fan inte kvar om du/ni inte kan välja/bestämma dig/er för de rör mig inte ryggen.." Vist kan la kännas väldigt känslo kall men de är en styrka för mig själv för då slipper ja ta åt mig , bli sårad ,eller bry mig för ja kan gå vidare o släppa de där som andra säger eller gör..m.m....

Vist finns de något inombords som hoppas på de där extra men har all tid i världen att se va tiden säger. För de där extra kan förändra en hel del men men som sagt tiden får avgöra !! :)

Du/ni som bara är utefter att ge mig negativ , dålig , tar energi ifrån mig kan ju bara vända o dra för er har jag ingen nytta till att slänga någon energi på för har fan så mkt bättre annat att slänga min energi på som förgyller mina dagar !!




( leende på läpparna o vill se mer o upp leva mer för kan känna lite smått saknad som ja inte direkt ska göra men men gör de ändå )



Nä försöka få lite sömn nu ?!

...

Av AnnAliceW - 19 januari 2013 12:15

Känslan o de ja känner -

Tycker om dig mer o mer för varje dag som går, du e helt unik.du har verkligen de där extra som andra saknar!. Trivs verkligen i din närhet..
Var väldigt länge sen ja kände något sådant här som ja gör nu :)
Var en evighet sen ja kände av trygghet o lugn men vid din sida så utstrålar du de !..

Jag blickar framåt o vill se de som får mig hel o slippa känna av den där smärtan som finns när jag blickar bakåt !!

:)<3


Av AnnAliceW - 15 januari 2013 07:28

Första tvätten i maskin så nu får de allt bli kaffe :) dom senaste dagarna har vart helt klart kanon dagar :) har ett leende varje morgon då ja vaknar :)

Hoppas på att veckans mötet går som planerat :)

Kram kram

"Miss"

Av AnnAliceW - 13 januari 2013 08:36

Kan verkligen inte somna huvudet går i 140 som består av tankar!!
Och magkänslan ja har går mig på nerverna !!

Men de e la så här de ska vara när de e som de är eller hur man nu uttrycker sig...

Finns något inombords som lyser...

Av AnnAliceW - 11 januari 2013 08:04

God morgon har sovit hur bra som helst dom få timmarnas sömn :)


Fredag igen, veckorna bara springer iväg ..


2013 har verkligen börjat hur bra som helst.. bara på några dagar så har jag ändrat min inställning & fått tillbaka min energi för att ge mig fan på att ja bara ska !.. och de känns helt underbart så nu om en stund så ska ja upp till Lärcenter o skirva in mig igen för att läsa klart de sista :)...


Är väl medveten om att ja har en tuff tid framför mig men ja ska klara av de här.. jag har klarat de förr o ska klara de igen !.. käpmar igenom de här !


Hoppas bara på att sömnen kan bli bättre me!..



Näe ta sig en cigg sedan röra på sig..



:)

Av AnnAliceW - 9 januari 2013 22:18

2013 har börjat rätt bra på olika sett..

26feb blir de rättegång o de känns väldigt skönt att de har gått så långt :)..

Sen så börjar de bli bättre på olika fronter i mitt liv. Men de är långt ifrån att vara bra .. Så får helt enkelt hoppas på att gör en vändning nu för vill verkligen bli klar me skolan o kunna börja jobba igen för trivs väldigt bra på jobbet :)


Miss :)

Av AnnAliceW - 8 januari 2013 05:10

Hur jag än vänder o vrider på de så får ja inte ihop de..Är något som inte står rätt till vet inte riktigt vad... Men de lär ja märka med tiden :)


Sömn skulle ju direkt inte sitta fel men kan ej somna :/

Miss !


Bilden med texten som ja lägger upp var en person som förstår mig o ja kan verkligen säga allt till sa mig dom orden i en liknade still ...

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards