Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

:)

Av AnnAliceW - 3 juli 2013 00:45

ojsan var ett bra tag sen man skrev här..
Hänt mkt den senaste tiden och allt blir bara bättre och livet känns underbart. Även om dom senaste månaderna har gått upp ner så har jag blivit starkare än någonsin ! Folk som försöker att trycka ner än m.m dom lyckas inte för tar inte åt mig ett skit för mitt liv är inte era bekymmer och jag lever inte upp till era önskemål för jag är en överlevare vad de än är så kommer ni aldrig aldrig övervinna min styrka..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AnnAliceW - 2 maj 2015 14:15

http://WWW.nouw.com/annalicew

Av AnnAliceW - 18 januari 2015 15:07


Hatar såna här dagar då allt känns jobbigt och man bara vill bryta ihop men pallar inte med tårarna för hela kroppen fuckar upp.. Men med tiden så släpper de och man får hoppas på att de vänder snart ! De enda jag e riktigt glad och lycklig över ...

Av AnnAliceW - 1 januari 2015 19:04


Gott nytt år :) Har varit riktigt kass på att uppdatera min blogg men nu ska ja allt uppdatera oftare :) 2014 var både bra och dåligt år men 2015 kan man bara göra till det bättre :) Firade nyår år med Robban och hans familj , vi åt gott ...

Av AnnAliceW - 1 juli 2014 02:33

Hur svårt ska de vara åh hantera sina känslor och döva dom för att slippa all blomstring ?? Dag som natt så finns du i mina tankar och jag saknar dig extremt mkt men vet inerstinne att de inte är någon ide att ha förhoppningar om att de ska bli vi tv...

Av AnnAliceW - 12 juni 2014 23:43

Mina tankar får mig urbalans och det är en speciell person som får mina tankar att stanna upp och får mina känslor att blomma ännu mer. Endel dagar så är allt så lätt men endel dagar så vänder allt på en sekund och saknaden får mig att bara vilja ha ...

Presentation


mode , livsstil, skönhet , kläder m.m

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards